allt känns så himla bra just nu!

Just nu är jag lycklig, allt i livet känns som att det funkar så bra. jag ligger före i skolan, volleybollen går super och ja, jag mår bara sjukt bra helt enkelt.... I wish! neej, tyvärr är de tinte riktigt så... jag har ont i ryggen, vilket jag har börjat få på sista tiden pga. att jagahr svankad rygg och ger cp belastning på svanken då, kan jag tänka mej. jag har ont i magen för  jag äter banan som jag inte tål. jag äter banan för jag tappade matlusten för att min brorsa spydde precis innan jag skulle börja äta. Skolan har jag en grande bokrapport till imorgon och så har jag matte till på torsdag.. nej juste, bokrapporten går att lämna på torsdagen, men what eveeeer. eh, volleybollen funkar inte heller just nu, mottagen är bara bajs bajs bajs och ja, spiken är väl helt okej, men långt ifårn nöjd är jag.  juste, och btw, jag är dessutom fett trött så jag hade tänkt att duscha och sova och bara glömma världen för inatt.

puuh, det va skönt att skriva av sig och klaga allämnt på allting lite.. hehe, dels därför jag har bloggen (a) menmen, som jag sa.. en dusch blir de, borsta tänderna och sen sova sova sova, är redan DÖD och har bara gått en fucking dag i skolan -.-

det bådar inte gott,

ajja, byyyyyye fags..... och avin ;)

Kommentarer
Postat av: avi...

jag blidde lite paff när du skrev att livet va gött, fast förstår din ironi...jag håller mä dig till 100...life sucks right now...visst jag har såååå mkt jäkla kul o se framemot o så, men skolan förstör ALLLLLLLT

2009-04-14 @ 22:24:22
Postat av: hankyys

haha, jaa precis! asså skolan förstöär mitt liv! -.-

2009-04-17 @ 23:06:51
URL: http://hankyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0