astrid, david, lydia..

astrid goes min snygga medhjälpare.. hehe, skämt å sido (men hon är faktiskt snygg). nej men som ni flesta redan vet så gillar jag fortfarande david, men han gillar lydia som inte gillar honom/inte vill satsta pga att han flytar till falköping (vilket jag oxå gör). ingen av dem (tror jag) vet att jag fortfarande gillar honom, men nu har astrid en plan ! hahah, hon ska få honom att gilla mej o så blir alla lyckliga utom lydia (som jag tycker väldigt mkt om och är en jätter bra vän). men tror ni verkligen det spelar så stor roll flr henne, hon stastar ju inte så det kan itne vara så viktitgt.. eller? jag vet inte, asså usch.. i'm so confuuused!


"

vi tänker oss att det är en sen lördags kväll. ni har varit ute & han följer dig till dörren. bara du & han. stämningen är helt sjukt romantisk. han böjer sig ner & kysser dig. den kyssen får dina ben att skaka & det rusar i hela kroppen på dig.

men sen när han släpper dig, säger han ingenting. han bara tittar in i dina ögon, som att han väntade på någonting.

om du nu fick säga vad du ville till honom i det ögonblicket.

vad skulle det vara då?"  

hur ska jag kunna veta vad jag ska svara på det? jag blir helt glad av "berättelsen" men ja, inte vet jag.. usch, jag har gillar honom ett år snart, kännermej riktigt fail!


jag vet inget just nu, tror ingen fattar nått nu heller... (a)



, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0