bajs trött

Tjäää, en trött Hanna som skriver här. Gick hem från skolan idag för jag hade så satans ont i "magen", dessutom va jag fett trött och kände att de lektionerna inte skulle göra speciellt mycket om jag missade. eh, igår blev det tyvärr inte mycket gjort, va hemma, chillade lite, tränade och sen sov. asså det är sjukt, jag hade träning 7 till halv 9, sen efter det måstejag ju göra min fys till volleyboll gymnasiet. Det tog en och en halv timma att göra den 2 gånger (man ska egentligen göra den 3 ggr). asså det är sjukt, hur mkt tid tror dem att vi har?

Iallafall, det kändes som om det va sjukt länge sen jag tränade och jag va heelt borta. det är inte alls u 19 sm i helgen utan det är nästa helg. nu är det istället så att på fredag morgon till söndag kväll ska jag vara på bosön och göra massa fys, mental träning, löprtäning, få kostråd och massa sån skit. vet inte om jag ska vara glad erller inte, visst, det är väl bra och kunna och kul att bli uttagen till. men snälla. jag vll ju ha lite fritid och så.. jaja, jag får bara kämpa på och vara glad!

eh, jag är djukt trött trots att jag har sovit i flera timmar nu på dan och jag pallar verkligen inte skriva mer! sjukt ointressant inlägg men wtf. så blir de ibland!

nu ska jag sussa lite innan jag fortsätter med den jävla franskan! -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0