en gång störd, alltid störd! :)<3


fjorre fjorre fjorre! haha, jag är typ död i bakgrunden!


wooow, gangstaaah pose!



ellen goes happy!


mördar blicken.. uooooff!


ellen leker sär barn - och lyckas ganska bra! (a)



kom just på att jag inte har sagt nått om min blogg till ellen.. hehe (a) kanske lite dumt att lägga bilder på henne då? men och andra sidan är det typ ingen som läser så what eveer!  juste, förresten, ellen ska få reda på min blog..... när jag flyttar till falköping!


kisses

Kommentarer
Postat av: avi...

hahha du e en riktig pussi feg eru oxå, du säger till henne när du vet att hon inte kan slå dej eller vara arg på dej för att du e så pass långt borta

2009-04-01 @ 15:32:07
Postat av: hankyys

men nej, det är inte alls såå.. bara det att juste nu vill jag kunna blogga om allt allt allt jag känner och dvs. inklusive saker om henne. asså inte så att jag inte tycler om henne eller så, men ibland kan man va irriterad på nån o så och då kan det kännas skönt att skriva av sej utan att personen får läsa det tkr jag. jag har gett ut min blogg till folk jag inte blir irriterad / sur på så därför ;)! btw, är du sur? :O

2009-04-01 @ 20:00:16
URL: http://hankyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0