Fuck my back!

inte bokstavligen, eller joo.. men inte på det sättet! haha, nej men det är så att nånting cp har hänt med min rygg och jag vet inte vad. jag har ont i svanken, typ för att jag har svankad rygg och så och då belastar jag ryggen fel och blablabla. sen har jag ont i högersidan lixom. asså typ i midjan på högersidan, de gör sjukt onr när jag lyfter höger benet "/. Usch, jag har fett ont i alla fall! nått tips på vad jag kan göra?

eeh, en liten grej jag kom och tänka på när jag satt och skrev.. när man skriver och plötsligt råkar börja skriva med stora bokstäver, borde man inte kunna typ markera och trycka nånstans så att dem blir små? tycker det vore fett bra! jag brukar lixom inte kolla på skärmen ibland när jag skriver och sen måste man ta bort allt och så...

ja, kvällen och dagen har väl varit bra då om man bortser från ryggen.. oscars kompis oscar sover över hos oss och vi ahr nyss (typ 3-4 timmar sen xD) käkat tacos, kollat lite talang och kolalt nästan hla monsters inc.. hehe, chill kväll!

nu ska jag vara lite social på msn,

haaaaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0