Fuck valborg.

valborg komemr suga. får inte gå ut för mamma och pappa. ville bara HEM till lovisa, men självklart kan hjaginte åka hem till henne. det är ju valborg. asså fuck them! de måste verkligen förstöra mitt liv och ta bort så mycket glädje de kan! ska iallafall hem till ellen o luffa bara hon o jag, blir väl skönt. men jag va sugen på att träffa folk, se dem dricka sej så packade att de inte kan gå. för ja, jag hade inte planerat att dricka, men självklart kan de inte lita på mej! asså fy faaan, är så jävla sur på dem jsut nu! de har inte ens en andledning till att inte lita på mej!? jag har aldrig kommit hem full och de vet inte ens att jag har druckit?!! de tror jag har smakat en gång "den där fredagen" och sen inget mer. asså aaaaaah,  jag kommer döda nån snart. vet inte vad jag ska göra men snart spricker jag!

har sjuk lust att bara skita i allt och alla, åka till nån random. typ rasmus o alex och sen kolla på när alex blir stup full o sitta o garva åt allt dumt han gör osv. det låter riktitg härligt, men aldrig att jag kommer ur huset ens, eller jo, jag skulle kunna smita nu när de håller på och städar. men det kommer aldrig bli av. jag är nog en super "duktig flicka" som rasmus säger. hmm, det gör så att jag v ill göra nått sjukt! jag vill  inte bara att folk ska se på mej som en duktig flicka. en duktig tråkig flicka är ju det man tänker.


aargh, ska kolla om  jag kan få lite money, om ellen har fått familjen ur huset o sen luffar jag ner mej o sticker till ellen typ. öööh, inget liv, fy fan va tråk !

/ surpuppa!

Kommentarer
Postat av: avi....

fail hanna!!! min syrra fyllde år, så för mej blev d först resturang mä familjen, sen blev det till att sticka till tegelhagen ( i helenelund) skiiiiiiit mkt folk där, en underbar eld, som tändes runt 21, vi var där runt 19, vi va typ 14 tjejor, o mina päron va där mä, fast såg dom inte ens en halv gång, pga massa folk, o d va sjukans kuligt asså :P, joel, emilj, agge, sakib o makki va där, sen ganska många grääbs från 9i, o så från fotbollen o så typ din kompis shaun :P!!! min kväll va superish duperish, d va grymmans kul. låter som du haft kul oxå hahahahah

2009-05-01 @ 19:13:13
Postat av: hanna

haha nice för dej då.. nu blir jag fan avis! det va chill men LUFF! vi kände oss så sjuuuukt patetiska som bara satt inne igår, usch usch usch! vill bara glömma det !

2009-05-01 @ 19:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0