härligt att sova!

så, nu har jag sovit i några timmar och är mitt vanliga jag (ett tag) igen. sitter just nu med en stor burk vindruvor och en uppäten delicato chokladboll vid datan för att fila lite extra på min svenska text om min klassiker, Flugornas Herre.

Förövrigt håller jag på och funderar lite på hur mitt rum i falköpingt ska se ut.. funderar på vita väggar, det gör det lätt att byta färg i rummet om man tröttnar. Sen skulle jag gärna skriva med du vet chabloner eller vad det heter. jag vill skriva en ganska lång text som täcker nästan en hel vägg. nån som har tips på text? jag vet att jag ska skriva i nån beige färg för det matchar till det mesta och så.. seriöst människor, jag behöver tips här!

hehe (a) puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0