heelp..

nu när jag har hållt på ett tag har jag faktikst kommit fram till att jag måste skaffa en header och en design över huvudtaget på bloggen. slängde ihop två olika lite snabbt igår, blev inte speciellt nöjd med nån av dem, men jag suger på sånt.. hehe (a) nån av dem som nån tycker är okej ?



header 1?




header 2?


den första är lite mer personlig och den andra lite somrigare och enklare. vet inte rikitgt, menmen, får se om det blir en header eller om jag på nått sätt fixar nån riktigt schniiisig bild som man kan retuchera lite och så.. haha, jag drömmer på här.

men nej, duschen va det!

puss på gumpen <3


Kommentarer
Postat av: avi.......(guess who)

ta nr 1, den mer personliga, hej då btch

2009-04-28 @ 21:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0