Hugooo...

så, tänkte logg ain o blogga för typ nån timma sen men så såg jag på blogg.se att Hugo visst hade vunnit den rätte för rosing. jag som va i göteborg och spelade sm (där vi btw kom 3a) så missade jag sista avsnittet... satte mej och kollade och så va de, hugo vann lindas hjärta. men dem är inte tsm .. de är bara kompisar! *happy* haha, inte för att man skulle ha en chans,  men jag blir ändå alltid lite extra glad när jag får höra om snygga killar som är singlar. för visst är han snygg!?



haha, kollade lite och såg att han har ett företag som typ kör hem mat. kanske ska beställa något bara för att hoppas på att det är han som kommer och lämnar det? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0