Inget liv, ingen blogg..

haha, vet inte rikitgt vad jag menade med rubriken, men det spelade ju inte så stor roll heller. Jag har iallafall inte gjort så mycket och har därför inte bloggat så mycket, men så fort jag kommer på nått kul eller mindre kul skriver jag ett inlägg.  för övrigt så spenderades påskloven hemma i soffan framför tv:n (vi har fårr disneychannel och är såååå lycklig, jag hadde inte sett ett enda Hannah Montana avsnitt innan mennur tror jag jag her sett fler än de flesta) hehe (a). och när jag fick upp min lilla rumpa ut soffan cyklade jag till stinsen och köpte glass och la undan kläder typ hela tiden..

igår (?) jo, igår va det.. så var jag i stan med mamma, första gången på typ 1000 år.. jag köpte en jeans jacka från H&M (fattiglapp xD) och ett vanligt vitt bas linne från Gina och sen Chinos från JC. dvs, typ ingenting som var så särskilt intressant ..

jaa, nu har jag inte jätte mkt mer att berätta..

men tjing pling så länge :)<3

Kommentarer
Postat av: avi....

disney chanellll suger :@ jag blidde skit sur asså när jag kollade på det (hade de ett tag) för dom visar sammma sak om o om igen o hanna momtana o alla andra eng grejjor e på focking svenska, dubbat. sen visar dom kl typ runt 21 ett hanna montana avsnitt på eng, som typ e skiiiiiiiiiiiiiiiit gammmalt....ush på dem. dom borde anpassa disney kanalden för 15 åringar oxå (hahaha) bläääääää på dom

2009-04-14 @ 22:27:11
Postat av: hankyys

neeej, I <3 Disneychannel! haha, men ja, de dubbade programen suger! menmen, jag kollar på dem ändå och sitter och garvar åt hur fult de låter! hehe, btw så går det kuliga filmer där (a). Camp rock (som jag inte har sett än!!!), HSM, och så kolla jag nyss på Monsters Inc XD haha

2009-04-17 @ 23:08:52
URL: http://hankyys.blogg.se/
Postat av: avi.....

asså jag har sett moinsters inc den e grym :D o camprock har sanna o jag har sett den typ 10 ggr o så hish school musical 1 har jag sett 1000 ggr o så har jag 2:an o har set trean typ 3-4 ggr :D så d finns inte såååå mkt att se fram emot ;p

2009-04-19 @ 16:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0