jag funderar..

jag har gjort illa ryggen och har därför svårt att träna (dvs jag har itne tränat). jag har tjockat mej i helgen och veckan. jag har inte gjort min fys på typ 2 veckor. jag har ångest! jag känner mej helt schitzad. sitter hela tiden och tänker att jag har gått upp i vikt, jag komme rbli tjock för att jag inte tränar, jag ska fejka att jag har ätit osv. för att det inte ska hända. en annan del säger åt mej att vara glad, skita i min vikt och bara leva livet, inge gå tbx till de tankarna jag hade förut. jag tänker att vem fan vill ha ett skelett, en tjej utanm bröst och rumpa (vilket jag inte har nu). vem fan tycker någon som ser ut så är snygg?

tänkte lite på det, igår nmär vi satt och grillade sa mickis en grej. hon sa att hon var nöjd med sin kropp och att en kille som hon typ är på g med eller nått sa till henne att hon va perfekt. han sa att han ville ha en lite mullig tjej med mysig rumpa. jag funderar och tänker, de flesta killar vill faktiskt ha lite rundare tjejer. jag vill ha en kropp som killar gillar, men jag vill oxå gilla den själv. jag vill inte vara rund, jag vill vara smal med stora bröst och en fin rumpa.

nu avbryter matteo mej på msn i mina tankar och jag tappar tråden helt -.- tack så mkt!


eeh, juste! att jag inte trivs med min kropp, det leder ju till att mitt redan sjukt dåliga självförtroende sjunker ännu mer (kan berätta senare varför det är så dåligt). jg har sedan jag varit sjukt liten funderat på att jag vill göra plastik operation och håller mej fortfarande till det. jag vill operera min näsa så att dem blir mindre och jag vill operera så att jag får större bröst. många tycker det är dumt, man ska trivas med sin kropp, vara nöjd med vad man har osv. men jag känner att jag inte kan bli nöjd om jag inte å göra något stort åt det. och enda lösningen jag ser på det här problemet är operation.

känner att det här inlägget kan fortsätta i oändligeheter, jag har mycket att skriva, men min hjärna blir trött nu..

hejdå 

Kommentarer
Postat av: Anonym

aha oj då...d där låter inte så kuligt hörru!? asså du e inte ful o om du nu e missnöjd o sånt så kan d ju alltid fixas mä najsiga kläder o chnajsigt smink, eller hur ;)!! du skulle ju aldrig operera dig så slösa inte ditt liv mä att sörja över nått du inte kan rå för eller få, gör ist nå bättre av dina eländiga tankar...satsa först på ditt inre för hur ful du än är (vikket du inte är, men ändå) så e det inre som verkligen verkligen nått värt. jag menar det det inre e sååå fokking viktigt så folk skiter i utseende. jag e ingen modell heller, har nog inte heller världens bästa inre men jag satsar noig mer på det inre o så kläderna, än smink o operation delen :P

2009-04-19 @ 21:26:58
Postat av: hankyys

mm, kankse det. men jo, jag funderar seriöst på att operera mej när jag är 18-19.. får se vad som händer menmen. ja, allt kanman inte fixa me smink o kläder, men mycket. men man måste vara duktig då o de är inte jag x) japp, ska försöka satsa på det inre, tack för tipsen :)

2009-04-19 @ 21:32:58
URL: http://hankyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0