Mår piss, kommer inte blogga så mkt.

I onsdags gick ja hem från skolan, på kvällen hade jag 38,4 feber typ. torsdags, igår, gick jag till vårdcentralen tog blodprov o sån skit, sen fick jag antibiotika jag ska äta varje morgon o kväll. hade typ 39,2 febe. idag har jag typ ingen feber men precis som alla andra dagar har jag helt sjukt ont i huvudet varje gång jag står/sitter. sen så ringde de nyss från vårdcentralen o snacka med pappa som sen ringde mej och sa att det här jag har är farligt och blablabla. det är nån urinvägsinfektion som har spridit sej till njurarna och skit. det är tydligen superviktigt att jag äter men all mat smakar bajs och jag ahr ingen mat lust alls. äter bara frukt just nu. juste, de sa oxå att om jag mår sämre eller spyr elelr nånting sånt så måste jag åka direkt till akuten :S


asså fy faan, pallar inte det här:/ missar massa grejer på volleybollen. bosän o u 19 sm. sen kommer ja fett mkt efter i skolan. nationella prove i matte va  ju igår och jag kunde ju självklart inte skriva det, vilekt tydligen betyder att jag bara kan få g på det. ja, sen missa r jag ju massa skit o sånt.

nu pallar jag inte sitta här längre, blir sjukt trött av minsta lila grej. ska äta upp mina äppelbitar o sen sova lite igen.


hejdå :/<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0