skolan dödar mej!

tisdag: redovisa Musiken, dvs sjunga och spela för klassen. jag vägrar!
onsdag: redovisa svenska klassiker, Flugorna Herre. jag har typ 80 sid kvar i boken och har inte börjat skriva på texten än. sen måste jag öva öva öva oxå!
torsdag: nationella prov i matte, B1 och B2
fredag: franska prov, har inte hunnit plugga nått och kan nada !

seriöst vas ska jag göra?! pallar inte bara sitta och plugga. jag somnar efter att ha läst en sida i min svenska bok även fast jag precis har sovit hur länge som helst. jag måste plugga till matte nationella, vill höja mej till VG i matte. måste plugga sönder till franska provet, hon säger att jag är sjukt nära ett MVG. och allt detta gör jag även fast jag redan har kommit in på volleybollgymnasiet. de har haft 0 poäng där fett länge o hade det på preliminära, så det lär inte ändras. mamma o pappa  tvingar mej ändå att fortsätta kämpa för jag "kanske inte trivs i falköping" eller så "kanske min rygg bli värre", eller "kanske mina knän"  eller så "kanske skadar jag mej i sommar så jag inte kan flytta". rent önsketänkande från dem, de vill ju inte att jag ska flytta. men what eveer! jag skiter i vad dem tycker.. dock inte i skolan!

hehe (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0