skolan imorgon,

vet inte rikitgt om jag är glad eller lessen över det. visst är det skönt att vara hemma, men det är ju så otroligt tråkigt. jag har ju dessutom varit så trött de flesta dagarna att jag inte ens orkat kolla på tv, utan bara har sovit hela dagarna. Idag känner jag mej lite piggare, blir vårdcentralen me blodprov idag annars mest vila upp mej, fräscha upp mej, kanske gå ut på nån promenad (mamma säger att jag måste orka gå och så, annars kan jag inte gå till skolan) sen ska jag försöka plugga också. har kommit efter i mkt antar jag. avin, när du läser det här får du gärna ringa mej! jag måste veta lite om vad ni gjort i skolan och sånt.

sen har ju ellen lackat lite på mej för att jag inte är i skolan idag.. skulle ha redovisat min svenska klassiker idag och hon "tror" att jag är hemma bara för att jag inte är klar och för att jag vill förstöra för henne. men det är klart jag inte är. det är snarare tvärtom, jag är inte klar för att jag är hemma och det är klart jag inte vill förstöra för henne. asså, med "förstöra för henne" menas att jag måste göra min redovisning av min klassiker på onsdag, samtidigt som henne. och tyvärr har vi samma bok vilket kommer göra att vi kommer jämföras väldigt mycket med varandra och sånt. dock tror jag det är till hennes fördel att vi jämförs eftersom hon är bra på att redovisa till skillnad från mej som hatar det. ajja, får se hur det blir. kan ju iallafall bli en intressant diskussion, hehe.


nu ska jag ta och duscha lite, känner mej så ofräch nu när jag har gått runt i typ sovtröja varje dag. den åker i tvätten !

ha de nice nu people ;)


ellen langar evil eye till mej genom sms hahah..

Kommentarer
Postat av: avi...

hej pussy...jag såg detta nu...lite sent...nästa gång du vill nått fåru ringa sj ;D då blire va

2009-04-27 @ 23:32:00
Postat av: hanna

haha, jaao.. lite sent :p men det gör ingeet ;)

2009-04-29 @ 11:30:04
URL: http://hankyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0