Skor..

Pappa joinade mej till Kista nyss för att köpa lite skor till moi. det blev ett par blåa fred perry och ett par tråkiga vita från Din sko. "hittade" oxå ett par superfina klackar på dinsko (har spanat på dem ett tag) men köpte dem inte.. dem är galet höga men pga. platån så känns dem inte höga alls. sen va det ju mina H&M klackar jag letade efter oxå, som de sa fanns i kista, liars! dem finns inte och har aldrig funnits -.- men jag får hoppas på stan då, och så får jag ringa runt som den desperata jävel jag är !



Vita tygskor, Din Sko, 199 :-



Marinblåa Fred Perry skor, Vagabond, 599 :-




seriöst, kan man ha en segare data än min? jag är tveksam på det alltså! "/

ajja, 

puss hej, jag är inte gay

Kommentarer
Postat av: avi........

wow, d najsiga grejjor du har köpt...höhö du vågar verlkligen kosta på dej när päronen betalar, that's my girl ;D...ge mej oxå pengar dude...gimme gimme now...vad ska du göra, vi gör tsm :)

2009-04-07 @ 21:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0