Temadag- Sex och samlevnad

tema dag i skolan idag, fett chill.. ungdomsmottagningen kom och snackade lite skit sen fick vi skriva positiva lappar till varandra så sist kom typ RFSL eller va de va. det va typ två bisexuella som kom o snackade om sånt.. ganska intressant, men jag iallafall, hade tyckt det va roligt om de hade vågar berätta lite personliga grejer och så! (a)

eeh, annars händer inte så mkt idag.. ska egentligen träna idag men jag funderar på att kankse träffa axel eller nån och sen bara göra fys hemma ikväll.
jag är sjukt taggad på att gå ut imorgon, första fredan på fett länge som jag kan gå ut och jag inte har volleyboll! *happy, happy, happy*.. (btw, fan va jag kmr kröka i smr, man får ju ABSOLUUUUT INTEEE dricka/röka/knarka/äta typ vissa vitaminer på volleybollgymnasiet, så jag ska fan ha kul i sommar! Josefin, kroatieeeen!)

såå.. nu ska jag gå och spela in Gossip Girl till Ellen som ligger och steker i Marocko och sen ska jag typ läsa lite i min engelska Gossip Girl bok!

Puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Emma

man ska inte supa ;D

haha, men saknar dig :(

2009-04-12 @ 13:47:59
URL: http://soserious.blogg.se/
Postat av: hankyys

hehe, needå ;) sakar daaj me :)<3

2009-04-14 @ 21:36:22
URL: http://hankyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0