Tom Kaulitz what have you done?!

läste nyss att tom har typ slagit ett fan. han ska ha suttit i bilen vid en bensin mack och så hade typ några gått fram till hans bil, då hade han kastat en cigarett fimp på dem. en av de fyra tjejerna hde då fimpat den mot hans bil ruta, så hade han gått ut bilen och slagit henne. Hon ska ha fått en blåtira och typ blibit svullen. hon polisanmälde o när polisen kom dit så va han typ borta... tycker inte att det låter som Tom att göra något sådant? lilla sex beroende tommiie boooy? nej, jag vet inte vad jag ska tro riktigt ! hoppas bara inte det här blir nått chris brown drama lixom!


nu när jag ändå är igång och skriver om tokiohotel kan jag ju lika gärna meddela att tom har klipps sina dreads och färgat dem svarta. nu har alltså bill och tom samma frisyr, dock har bill några vita slingor i, får se om de dyker upp även på tom? är dock inte 100% på att det är tom med dreads, vissa tror att det är Bill i Tom kläder.. haha, jag  ser fram emot hur de komemr se ut officiellt sen, asså på fotograferinger o spelningar osv.






sen är det så att skivan som vi har gått och längtat efter och undrat om som det har sagts att den skulle släppas nu ivår har blivit framskjuten till september. tydligen ska de spela in ännu fler låtar. (undra undra undra vilka de samarbetar med, hoppas inte PCD nicole!!!)

vet inte om jag hade så mycket mer att säga nu... eller jo: nån som vet vad som händer med turnén och när de kommer till sverige?!


baaj päjpöl :)<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

omg hannan!!? du kan ju säga vart du får allt ifrån. du ekar ju det jag sa på msn, allt om tom, o d om chris brown!! aja nästa gång du ska eka någon så kan du berätta det o kanske skriva" avin berättade" eller nått, för jag pallar inte mä deja vu upplevelser som kmr från ingenstans

2009-04-19 @ 21:21:58
Postat av: hankyys

i knooow, började skriva avin sa.. men sen blev de cp när jag skrev så tänkte jag skriva senare att de va ju som sa allt så glömde jag.. sorry XD(a)

2009-04-19 @ 21:33:58
URL: http://hankyys.blogg.se/
Postat av: avi...

d blir inte alls cp, skriv det nu :D gör d nuuu :D annars :@

2009-04-23 @ 19:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0