tråk tråk tråk..

hehe, jag och ellen (som kommer upp 24/7 i blggen just nu känner jag) har varit lite busiga (a). vi hade so prov igår så vi va hemma, jag sa att jag hade spytt vilket alla köpte, och så chillade vi galet tsm! hehe, de va gött de.. men nu är jag då hemma idag igen för "har man spytt måste man ha en frisk dag innan man ska till ksolan" bläää! fett chill men tråk som fan. här får ni en luff bild på hur jag ser ut just nu:

 
ojojoj, en rikitgt sexy mother fucker... nån mer än jag (och ellen) som tycker att bara genom att stanna hemma en dag så känne rman sej sjuk. asså man typ känner efter som fan och inbillar sej att men är sjuk. jag känner bara nu att jag "har feber, mår illa och har ont i halsen" men ofta lixom..

jag vet riktigt men jag tror iallafall att man kan fejka och inbilla sig själv att man är sjuk, vad tror du ?

Kommentarer
Postat av: avi...

tro inte att du e sååå smart...? om alla gick på det så gjorde iaf inte jag det, så jäkla dum du e, jag frågade dej o du ba "spytt", när jag frågade vad för sjuk du va, så hade du inget svar, tror du inte man fattar...o spec att jag ens frågar dej, då borde du fatta att jag fattar att du lallar runt o sen d sista, du o ELLEN råkar vara sjuka tsm, hanna typ alla fattar VIKKEN PUSSI DU E SOM DISSAR SKOLAN FÖR ETT YNKA PROV SOM VA SÅÅÅÅÅÅÅÅ LÄTT

2009-04-01 @ 15:28:50
Postat av: Hanna

okej, men nej jag tror inte jag är smart och nej de va inte pga provet bara och jag vet inte vad jag ska säga mej ja, jag är en liten pussy! att jag svara att jag ahde spytt va väl inte ett konstigt svar? :S

2009-04-01 @ 19:57:10
URL: http://gethanna.blogg.se/
Postat av: avi...

jo, eftersom du ljög o har kul...ist för o komma mä en massa svar på tal så kan du bara ta åt dej,

2009-04-02 @ 15:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0