våår..

åh, det är så härligt.. galet varmt och super härligt! igår hade vi det super mysigt anna, palle, issa, matte, lovisa och jag. vi grillade på ångbåtsbryggan och åt lite tårta (hehe). lite creepy när polisen kom förbi tycker jag, menmen, annars va allt super nice. idag cyklade jag i bara t-shirt till stinsen och hittade massa nice grejjor. usch, det är inte bra.. jag har värsta listan på grejer jag vill köpa och äger bara 1000 kr just nu "/, hur ska detta gå?

jag hittade bland annat en super fin tub klänning på Vila. den är typ chockrosa och super härlig, tänker mej den till ett par bruna beno snygga pumps. (klänningen finns även i vitt, funderar på det i stället o ha den på skolavslutningen.. men det känns tidigt att köpa det redan och jag diggar den nog mer i rosa. kan man ha chockrosa på skolavslutningen? "/ i-lands problem)
jag hittade dessutom en super fin "partytopp" eller vad man ska säga i typ röd/korall på M&Q. den till ett par jeansshorts o mina h&m pumps som jag ska köpa snart skulle vara hot, hot, hot!


nu ska jag fortsätta fundera ut hur jag ska göra för att tjäna så mkt pengar som möjligt!

Puss ooch kram!



räknade nyss ihop grejerna jag har hittat o tsm skulle de bli typ 4.200 kr. och det är exklusive min DKNY väska jag funderar på att köpa och dessutom exklusive skor/jacka som mamma o pappa betalar. hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0