bad&bastu krök!

va i poolen och basutn vid lovisas lägenhet igår. skit kul, så vi sticker dit ikväll oxå. ellen sov hos mej inatt, haha, stackaren hon mådde sjukt illa i natt! idag blire iaf. inte att köpa nån ny dricka för min del. känner mej inte direkt sugen på att bli full i kväll oxå. tar bara den cidern som blev kvar. haha, det är helt sjukt, tiden bara försvinner! vaknade vid ett och åt och gick hem till ellen för att gömma drickan. efter ett tag blir klockan 4 och det blir sakta men säkert dags för att duscha och sånt eftersom vi ska vara på sollentuna vid 6. nu är klockan 5 och jag måste åka om 20 min. ändå sitter jag här osminkad och i underkäder.

dax att skynda sej!

(finns massa bilder från igår på Facebook!)



pöss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0