bra, iallafall på utsidan.

så, det mesta "löste sej" med ellen igår. eller egentligen löste vi ingenting utan pratade  bara igenom det. efter vi kände att vi inte hade nått mer att säga så bad hon mej att följa med att köpa godis. så vi träffasdes och umgicks hela dan/kvällen från klcokan 4. issa kom också så satt vi och myste på berget med baguette, fetaost, nachos, guacemola, cider, redbull och vindruvor, haha! jag är fet glad att allting är bra, på utsidan iaf. asså även fast vi ses är det klart att hon inte har släppt allt och sånt. men aa, jag tycker det känns super att vi kan umgås nu fram till den 15e då jag flyttar.

idag skulle jag egentligen följt med familjen o våra gäster ut till nån liten ö och typ hänga där, men eftersom jag va så seg så "hann" jag inte följa med. haha, klart de va det jag hade planerat! iaf. så har jag ingenting att göra fram tills dem kommer hem. skulle egentligen joinat issa till stan men jag smsa henne imrose o sa att jag inte kunde för jag behövde vara med familjen, så jag kan ju inte direkt ändra mej helt nu? btw så pallar jag faktiskt inte..


nu ska jag ta bort texten om vad jag o ellen sa till varandra på msn när vi löste allt. avin fick läsa den :)

pyss <3

Kommentarer
Postat av: avin

mannen..assa glom inte att jag inte har last den an ;)...inte helt iaf, langt ifran helt :)...men jag sejjer ju till nar jag ska lasa den :D

2009-08-03 @ 20:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0