dödsryck!

haha, okej, skämt åsido. men jag har fått ett litet Michael Jackson ryck nu när han har dött. har gjort en spotify spellista med bara michael jackson, har sett film om hans barndom och söker typ på videos och sånt hela tiden. asså jag tycker så sjult synd om honom och hans familj. han verkar ha varit en underbar person som har blivit misstolkad och nertryckt av media. jag är en utav dem som faktiskt tror på det han sa om att han hade en sjukdom som gjorde så att han blev vit. jag vet tyvärr inte vad den sjukdomen heter men jag kommer ihåg att jag och ellen sökte på bilder om sjukdomen och jag tycker det känns väldigt troligt att han hade det.




vad tror du, operation eller sjukdom?



Kommentarer
Postat av: avin

men vafan det e klart det är sjukdom...han har ju inte gått o opererat sina händer o sånt direkt..bara näsan!!

2009-08-08 @ 18:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0