familj vs. kompisar vs. alone time

familjen vill att vi ska till kungsholmen nånstans och bada och kolla solnedgången. ellen och alla vill att vi ska till bastun igen och kröka.

- pappa är skitsur på mej för jag försökte förklara för honom att de inte ger mej någonting att göra det. då svarar han senare med ett " det ger inte mej någonting att prata med dej" omogen?!

- vi har varit hos lovisa och krökat typ hur många gånger som helst. igår av ingen toppenkväll och jag känner mej inte så taggad idag heller. känns lite lame när inte anna och palle är med så jag taggar till söndag då vi ska hem till anna, då blire finally vodka! det va länge sen, de vill bara ha cider o sån skit. vodkalime is the shiet!

- hemma ensam o göra inget känns ju ganskaaaaa tråkigt när jag snart ska flytta lixom. kanske ska ta och smsa andreas pousette eller någon och se om nån vill ses? eller nej, jag är fan inte i stånd att träffa killar atm. vill så gärna ha pojkvän att jag antagligen bara kommer vara desperat och slänga mej över första bästa? fail i så fall! kanske bara borde stanna hemma för mej själv då, eller?

hjälp mej, NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0