hemma och planerar för fkp..

nehe, inget bad&bastu för mej idag. mamma fick lite damp för att jag va sen igår och sånt så jag har typ fått städa mitt rum och kollat på grejer till fkp med mamma i flera timmar. men det känns som att mitt rum kommer bli bra iaf. jag hade ju en ide om en chokladbrun vägg och grejer som verkade skitfint men etftersom jag inte kan ha någon fondvägg p.g.a att jag har dör/fönster/garderob på alla väggar.
 
nu ska jag iaf ha vita väggar, er byrå och sånt och sen lite svart/gråa inslag i resten av rummet. typ nån svart ram, grå/vitt/svarta pålakan och lite sånt. sen funderar jag på att ändå ha via gardiner som är lite tunna och "flygiga" och sen kanske även lite rosa inslag i rummet. ex. en svart va med typ rosa blommor i + nån "tavla" eller något. funderar på att själv fotografera typ nån rosa blomma eller nånting och sen göra hela bilden utom det rosa (ex. blomma då) svart/vitt.

haha, märks det att jag typ är lite intresserad av inredning och sånt? känner själv att det låter lite cp, men jag har en bild i huvudet. blir de snarlikt det så kommer de bli superfint!



(funderar på någonting liknande denhär fast att de andra är svartvitt då)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0