hemresehelg

så, jag har bott i en vecka i fkp nu. allt känns faktiskt super bra nu, saknar faktiskt folket lite redan (a), haha. men jag åker tbx imorgon. det är skit mysko, vi har alla redan börjat kalla fkp för hemma, haha.. snacka om att mamma o pappa blev lessna när de höre det, haha! men det är ju faktiskt där jag bor nu. tyvärr så är jag sjuk nu under min första helg hemma, men det är ganska skönt att bara ligga i sängen och sova oxå. jag har typ feber, ont i halsen och så är min vänstra halskörtel fett svullen. mamma trodde först david hade smittat mej, han hade ont i halsen, men jag vet inte. det kan faktiskt vara det med tanke på nollningen (ska skriva ett inlägg om det snart), haha. men det han hade va ingen fara så om det är det borde det gå över snart..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0