humanoid

Tokio Hotel's third studio album will be released worldwide in the beginning of October 2009 and the title will be „Humanoid". The word HUMANOID originated in Science Fiction and means „human like".

så står det på Tokiohotels hemsida. deras nya album kommer alltså heta humanoid. vet inte riktigt vad jag tycker om namnet, men de är bra att det är samma på både engelska och tyska! btw, så funderar jag lite på om det bara blir låtar på engelska eller om det är blandat. personligen tycker jag att de tyska låtarna brukar vara bättre, men det kan vara för att de från början är skrivna på tyska. dessutom är jag lite spänd över hur låtarna kommer vara ofc. men även hur Bill och Tom kommer se ut. tom har ju svarta "sean paul" flätor (asså sånna som går bak längs hela huvet) och bill har svarta rastaflätor typ.





tomkaulitznewhair.jpg Tom Kaulitz' new hair image by WhopperBoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0