jaao!

Falkenberg hos wille va nice, kanske lite mycket xbox o testosteron, men det funkade super bra! på dagen kolla vi volley och hade de bäst med angelica, astrid, sofie osv. träffade även gabbie, carro, emelie och sara von sydow från sollentuna där. och christer va oxå dr ofc, men han hade odlat skägg! chockerande eller vad!  haha, ärligt talat tycker jag har ser lite läskig ut i skägg XD!

onsdag morgon åkte jag iväg till gbg för att gå på liseberg med la familja (egentligen skulle edholmarna joina oxå men josefins chef är störd så hon va tvungen att jobba tre timmar den dan). iaf. så va de sjukt tråk på liseberg. jag bråkade md mamma hela dan och hann åka två karuseller för de va skit lång kö på allt och vi va där i tre timmar! sov hos farmor o farfar o åkte sen hem dan efter. de va riktigt härligt att äntligen komma hem o få sova i min egen säng och sånt.

igår kom annica (gudmor) , carl o niclas hit från england (Basingstoke, nära London typ). kul att träffa alla, men fan vilket liv de är ! niclas kan inte sitta still en sekund och så klart är de mej han vill leka med heeeela tiden!




ne, nu orkar jag inte blogga mer! jag börjar kallasvettas igen, precis som jag gjorde igår under dan då jag gick o la mej o imorse, då gick jag oxå o la mej. funderar på att kasnske göra de nu med! 


raawr ! <3


en till kroatien bild. jens och joel dyker och jag är stolt fotograf till den här något misslyckade bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0