jag bakar..

.. och gissa vad det blir! Storfavoriten- kladdkaka så klart! det är så sjukt gott och jag bara älskar det! en annan sak jag tycker väldigt mycket om är hemsidan som ellen visade mej tidigare idag där man kan kolla på massa olika serier och filmer gratis och utan att beöhva ladda ner, super!



snart är kakan klar och då ska jag sätta mej här framför datan och fortsätta kolla på 1 säsongen av Gossip Girl.

Kram!



tänkte bara jag skulle berätta det- en sak som är lite irriterande med hemsidan är att det bara går att kolla runt 70 minuter i sträck, sen måste man vänta i ca 50 min innan manm kan kolla mer. irriterande, men de är för att de typ vill att man ska betala så man kan titta obegränsat. no way att fattiga jag skulle lägga pengar på sån skit när man i pausen kan laga kladdkaka? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0