Jag gråter till "sjunde himlen"..

.. och till "i hennes skor" men inte till "titanic" eller "forrest gump"? Nånting är allvarligt fel på mej! eller inte, jag vet inte riktigt varför, men jag förstår inte direkt det sorgliga i titanic eller forrest gump eller de där vanliga filmerna som "alla" gråter till. vannligtvis säger jag till folk att jag inte har så lätt att gråta till filmer bara, ändå kommer jag på mej med att sitta ensam i soffan och gråta medan alla barnen i familjen Camden är samlade och Matt berättar att han ska flytta eller någonting sånt liknande. är jag för dum för att förstå det sorgliga i filmer som ska vara sorgliga, eller är jag helt enkelt okänslig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0