jag vill vara en kille!

då skulle jag slippa att sitta här hemma och ha allmänt tråkigt. hela familjen är och badar men det kan inte jag, för juste, jag är tjej. de är typ första dagen på länge de är varmt och jag sitter ensam i köket med massa mensvärk och vill bara gå och typ dö eller nått, haha!
 


igårkväll lyckades jag äntligen med att ladda ner min första film! jag låg och kolla på harrypotter och halvblodsprinsen till klockan 3 igår! dock komme rjsg knapt ihåg vad som hände för jag va så trött. får nog bli att se den en gång till, typ snart.. haha! nu håller jag iaf. på att ladda ner, vad jag tror är, första säsongen av Gossip Girl. blir nicenice att få se det! jag följde ju inte serien från början, så de är en hel del avsnitt som jag inte har sett.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0