jagharingetliv!

1. Vad heter du? Frida Hanna Josefine Lönnqvist
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig?
4. Vilket stjärntecken är du? jungfru
5. Vilken årgång är du? 1994
6. Vart bor du? Sollentuna, Stockholm
7. Bott utomlands? naaj
8. Flyttat antal gånger? 4 eller 5 tror jag :)
9. Vart skulle du vilja bo? USA (NY, LA), London
10. Vem tycker du är den snyggaste du vet? vet inte riktigt, jag är kräsen som fan!
11. Vad vill du bli när du blir äldre? rik&snygg! ;)

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
179 cm
2. Hur mycket väger du? typ 55
4. Ögonfärg? grönblå
5. Mest nöjd med? vet inte
6. Minst nöjd med?typ allt?
7. Skostorlek? 40-41
8. Glasögon? nope
9. Har du några piercingar/tatueringar? naaj. men vill ha navel/tunga fast jag är pussy och vågar inte (a)

FAVORITER
1. Filmer? vetefan !
2. Låtar? something in your mouth - nickelback (ellen och issa har smitat mej :p)
3. Årstider? sommar
4. Mat/dryck? allt/trocadero
5. Djur? hund
6. Färg? rosa
7. Parfym? vet inte, haha
8. Tv-program? gossip girl, vänner, desperate houswifes, christine osv.osv.osv.
9. Favorit person? jultomten
10. Sysselsättning? sommarlov
11. Idol? bill och tom kauliyz

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? ingen, men ibland jeansjacka
2. Vad använder du just nu för skor? "sandaler"/lufftofflor
3. Favoritfärg på kläder? rosa/vit/svart/brun/grå/allt jag vet inte!
4. Favoritmaterial på kläder? huuuh?
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? AIK TRÖJA!
6. Favoritaffärer? ingen spec..
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? de jag har, oftast är jag pank xD
8. Favoritmärke? har inget

BLANDAT
1. Vad heter din Mormor?
Lilly
2. Var har du i din?
a) Jackficka just nu? har ingen jackficka
b) Jobbväska just nu? har ingen "jobbar väska"
c) Handväska eller liknande just nu? massor med skit, plånbok,  tuggummi, sand, sudd.......
3. Vad är du beroende av? choklad!
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? vet inte vad den heter, nått med pearl
6. Vad tror du på? whaaat ?
7. Röker du? nej. jag har provat 2 ggr o de räknas inte, de är skit!
8. Vad köpte du senast? cider xD
9. Har du nåt husdjur? dammråttor :)
10. Var bor du?  Sollentuna? Sa jag innan.. ?
11. Vem fick du sms av senast? rasmus
12. Har du varit kär? ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0