min dröm..

angelica och wille har gjort slut. tycker det är jättesynd med tanke på vad söta de va tsm. fick lite ångest när jag skickade bilder på dem tsm från falkenberg och angelica sen berättar att det är slut. vet inte vad hon tycker eller känner, men hon vet att jag smågillade honom innan dem blev tsm. fick sjukt mycket ångest imorse när jag vaknade och hade drömt att vi satt i en soffa tsm alla vi som ska börja på rig och han lade armen om mej och sa att han gillade mej, mycket. på ett sätt önskar jag det, eftersom jag gillar honom lite granna. men eftresom de har varit tsm så funkar inte det.  


usch..

Kommentarer
Postat av: Maggie

Vet hur det känns att gilla en kompis kille...

2009-08-14 @ 00:02:04
URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

mm, det är inte kul.. men asså jag tror inte jag gillar honom längre. isåfall inte lika mkt iaf. :)

2009-08-21 @ 15:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0