nollningen

ja, som sagt så blev vi ju nollade i onsdags natt (asså natten till torsdagen då skolan började). vi satt och va skit oroliga över nollningen och satt väl uppe till 2-3 nånting och va skit rädda allihopa, haha. jag satt bervid wille i soffan när vi kolla på film och han satt och darrade (han erkände faktiskt att det va för att han va rädd, stackare, haha!). iallafall så känner angelica flera i trean och hennes kompis josse kom ner och berättade att det inte skulle vara någon nollning och så. jag va väl inte helt säker på att jag kunde lita på det men eftersom alla andra verkade göra det så kändes det ganska säkert ändå. jag gick väl och la mej runt 3 kanske, men kunde inte sova för jag va fett orolig att det skulle bli nollning.

när jag precis håller på och somna runt 4 kanske så kommer dem så klart och bankar på dörrarna och skriker och visslar i visselpipor osv. jag blir typ skiträdd ofc. men springer upp och klär på mej bh och mjukisbyxor eftersom jag vet att vi måste komma ut.. annars blir de inte kul för oss, haha. förra året va en kille som jag tror heter felix inte med på nollningen. några dagar senare "kidnappade" treorna honom och stängde in honom i en bil där de vaxade hans rumpa, haha!

iallfall så direkt när jag kommer ut ur mitt rum får jag ett ägg i huvet och tvingad att gå ner i källaren. där i trappan på väg ner får jag ett till ägg på huvet. när jag kommer ner i källaren så får vi bindlar för ögonen så vi inte ser något sen så ställer vi upp oss på ett led och håller i varandra och ska börja gå. vi gick på nån grusväg, vilket va obehagligt o svinkallt på fötterna eftersom vi inte hade skor på oss. efter att ha gått ganska långt (kändes det som iaf) så va vi framme på en gräsmatta, där tog de av oss bindlarna och vi såg hur mkt folk de va där. det va typ 50 pers som stod och stirrade på pss där vi stog nyvakna, kalla och ganska rädda, haha. katta och nån kille som jag inte kommer ihåg vad han heter ledde hela grejen och berättade att vi skulle börja med att leka en lek. vi blev uppdelade i två lag och de berättade att vi skulle ta av oss så mycket kläder vi vågade och skulle bygga en linje med kläderna. det laget som fick längst linje vann. så vi börja klä av oss och tillslut så stod alla där i underkläder och vårat lag va sjukt lättade över att vi vann. det andra laget fick lägga sej på en rad nära varandra så kom treorna med ägg, mjölk och mjöl och hällde alltihopa på dem. självklart fick vi resterna på oss, men det va inte så farligt.

efter det va det dags för att köra norsk fylla har jag för mej. skulle snurra 10 varv och sen springa till ett ställe. jag som trodde jag skulle vara grym på det blev sjukt snurrig efter typ ett varv och efter 10 hade jag ingen aning om var jag va. efter ett tag såg jag någon utan tröja och antog att de va dit vi skulle springa, de visa sej att de va rätt och de va tydligen wille. jag som hade fullfart fick typ tag i honom och så fick han stopp på mej efter 10 meter eller nått, haha. kändes lite pinsamt att det va han eftersom angelica vet att jag gillar honom och hon antagligen tror att jag vill att det ska hända nått mellan oss och så (även fast jag både vill och inte vill det). juste, angelica berättade oxå att man såg min pussy när jag snurrade, yaay! är det sant så har hala rig sett mi pussy :o-.-!

när vi va klara med det så skulle vi dela upp oss tjejer från laget på ena sidan och killar på andra. sen fick vi en ballong och det började med att tjejerna skulle lägga sej en och en med ballongen mellan bena så skulle killen lägga sej på och jucka tills ballongen sprack. så de två lagen skulle alltså tävla om vilka som kunde spränga alla ballonger först. så när det va min tur så la jag mej ner då, och gissa vem jag kommer med.. david så klart! xD de va pinsamt som fan, men aa, han va ganska snabb på att spränga ballongen. eh, sen när det  va min tur igen så skulle vi tjejer "rida" killen tills ballongen sprack. och det va sjukt svårt. och inte blev det bättre av att det stod folk runt och garvade och skrek och sen bad alla att stöna och säga varandras namn. jag vägrade att säga ett ljud, men det gjorde inte direkt david. fick höra ett "ååååh, hanna" och jag blev sjukt illamående och äcklad, haha! iaf. så sprack ballongen typ då så va vi klara. och vårat lag vann så klart båda gångerna igen! tyckte sjukt synd om angelica som fick "rida" mårten tror jag det va, hon fick inte sönder ballongen utan satt där skit länge. efter ett tag så pallade inte treorna kolla längre så de fick ge upp haha.

efter det så skulle vi allihopa ställa oss på en linje, varannan tjej, varannan kille. den som va längst till höger fick en kondom med ett ägg i, den skulle sen gp genom allas munnar utan att man fick använda händerna. jag kom väl nånstans mot slutet och kom mellan sean och david. det va oxå fett pinsamt med tanke på att båda dem har gillat mej och att jag har gillat båda dem. men jag är bara glad att jag inte kom brevid wille, det hade blivit jobbigt tycker jag. den grejen behövde vi göra om typ tre gånger, sen va vi väl typ ganska klara.
 
klockan hade blivit halv 6 eller något då så vi fick hämta våra kläder och börja röra oss hemåt. eftersom jag delar badrum med linn och hon typ började böla under nollningen så läg jag henne duscha först och  sen fick sofia oxå låna våran dusch eftersom hon normalt inte bor i lägenheterna o inte har nått rum eller så. när jag äntligen hade duschat hade klockan typ blivit 6 eller nått. så det va inte lönt att gå  och lägga sej, så vi satte på en film istället. vid 7 började vi sen fixa oss och gick till skolan.. sen hade vi träning direkt efter skolan, och den träningen fick faktiskt fett bra, haha.. så jag tycker vi va duktiga som fan! 

det va iaf "lite" om första delen av våran nollning. andra delen va ringen men den va inte jag med på. men skulle sjunga och dansa i mitten av en ring på typ 60 pers och ofta jag skulle göra det lixom. så jag snackade med angelicas kompis så jag coh linn slapp, men jag tjuvkikade genom mitt fönster så jag hörde faktiskt det mesta .. haha, dessutom så måste vi lysa treorna i två veckor och även ha a4 stora namnlappar på oss i två veckor. ex. så fick astrid och jag baka choklad bollar till katta och några andra igår, haha..


kul va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0