oh happy day- your idiot!

haha, jag måst evara en av de klantigaste människorna på jorden! "alldeles nyss" så höll jag på att dränka mej själv i en vattenflaska.. haha! jag satt och drck i en sån där sportflaska, som är lite bredare där uppe för man ska egentligen ha i en kork som man dricker ur. iaf, så typ böjde jag den lite för mycket så jag fick vatten i hela munnen och hela näsan och höll på att få en kallsup. så sjukt klantigt iallafall, xD

menmen, jag är glad ändå! :)



fan vad jag ser galen ut på den  här bilden XD det är så det blir när man försöker fejka till sej ett leende för kameran, men wtf, palla bry sej! jag ser antagligen lika sjuk ut 24/7 live oxå! tycker synd om er som måste bo med mej i fkp isåfall!

Kommentarer
Postat av: Maggie

sluta! du är så söt så :)

2009-08-14 @ 00:08:08
URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0