porslin&glas funderingar

kom nyss hem från ikea, där jag har varit med mamma typ fett länge. kollade runt lite och fastnade för en kombination av tallrikar.


vit bas tallrik, "färgrik"

FÄRGRIK Assiett

mörklila assiett, "färgrik"

FÄRGRIK Assiett

sen va det en skål oxå, vit med typ lila blommor i. den finns inte på bild på ikeas hemsida, menmen. lika bra att skriva upp det så jag inte glömmer! mamma tog ett kort med sin mobil på grejerna, kanske kommer upp senare..

glas "godis", lång modell

GODIS Glas


glasen har jag faktiskt redan köpt. tallrikarna finns inte, men de ska jag köpa nästa gång vi kommer till ikea.


nu tjatar mamma om att vi ska träna tsm- som om jag orkar det nu? jag har faktiskt varit i kista och ikea så jag är heeeelt död !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0