ung 08..

så, dagen spenderades ensam i stan. jag hade inte riktigt lust att ringa någon utan trivs ofta själv.. jag gick iaf. runt och kollade lite i affärer och på ung 08. herregud avd folk ser ut! det va verkligen bara fjortisar och blattar där, haha! no offece mot blattar! ;) iaf. så mötte jag upp klara och hennes pojkvän William en kortis och pratade lite. eftersom jag flyttar så kändes det skönt att träffa henne. dock så ska jag kanske träna med laget imorgon (b-hallen halv 5, bara så jag kommer ihåg!). om jag inte hinner med att träna med dem så funderar jag på att komma ner och säga hejdå till alla och sånt..

inne på h&m hittade jag faktiskt lite grejor som jag faktiskt gillade, om det va för att jag faktiskt kände mej snygg (för att vara jag !) idag eller för att dem va fina vet jag inte. men på bilderna jag tog på kläderna så såg de för jävliga ut, haha!




puss, haha!

(byrån står inte där normalt, den ska jag ha i mitt rum i fkp, därför står den där!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0