planer, planer, planer...

så, avin kom förbi idag efter sitt jobb som planerat.. vi kollade på film och satt mest och pratade. tycker det va väldigt kul att träffa henne nu innan jag flyttar. idag skulle jag även ha tränat och träffat andreas, men inget av det blir av idag tror jag. egentligen borde jag göra ett fys pass idag och ett imorgon så jag iallafall har tränat någonting innan flytten, men jag tror tyvärr inte det blir av. jag känner mej själv för bra! hade egentligen massa att göra idag, menmen, inget blev gjort. - jo, jag vek tvätt. vilket inte ens va en av sakerna jag skulle göra. vad tänker jag med?

morgondagen blir jobbig den med:

- mellan 12 och 3 ska jag stå i cafeterian på sportfältet. är typ sollentuna united fotball games eller nått.

- jag ska försöka klämma in mitt fys program nån gång under dagen, helst innan jag sticker till sportfältet.

- träffa linnea (antagligen bara kortis för att säga hejdå)

- träffa andreas, vilket jag egentligen skulle ha gjort idag men inte blev av.

- utgång med tjejerna för "sista gången" innan jag flyttar.

- ska även försöka träffa issa, ellen, evvo och lovisa under dagen för att fixa annas flyttpresent (en ram med massa bilder på oss och sånt).


angående den där ramen så funderar jag faktiskt själv på att skriva  ut lite bilder på oss tjejer och ha i mitt rum i falköping. det lär dock inte bli av innan flytten utan det får jag ta som det kommer.


juste, jag glömde berätta att moster irene är här så det är därför jag inte gick ut ikväll. känner mej dock ganska taggad på att träffa tjejerna, men jag tror det är bättre med en tidig hemmakväll så jag orkar upp imorgon för att göra min fys. funderar på tal om ingenting på att berätta om bloggen för tjejerna imorgon kväll. på så sätt kan de följa lite av mitt liv i falköping iallafall. kanske tillochmed ska öppna bloggen "in public" så vem som helst får läsa det. dock måste jag nog ta bort vissa gamla och privata inlägg då, vet inte riktigt om jag orkar det. vad säger  ni?


(kommer sakna mina tjejer! hos ellen 07!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0