vad fan ska man tro?

" Igår träffade jag en tjejkompis som berättade att hon hånglat med Robert Pattinson - Edward i Twilight.

Jag repeterar.

Hon berättade att hon hånglat med Robert Pattinson.

SEN DOG JAG AV AVUNDSJUKA!

Visste inte vad jag skulle säga då. Vet inte vad jag ska skriva nu. Förutom att jag tappar andan och bara tanken av att hon hånglat med honom gör att JAG DÖR AV AVUNDSJUKA"

läste just det här inlägget i Michaela Fornis blogg. jag vet seriöst inte vad jag ska tro. asså de sägs ju att om han o kirste stewars nånsin va tsm så är de över nu. men att nån har strulat med honom känns bara sjukt! asså hon Michalela verkar driva en ganska seriös blogg så jag tror inte hon skulle ljuga om någonting sånt, men å andra sidan så KAN det väl inte vara sant?

herregud, jag vet vad jag både kommer tänka på och drömma om i natt!




ofc. tycker jag precis som 99% av alla andra tonårstjejer att han är - snygg, snygg, snygg! (dock är jag inte lika addicted to honom som ellen ;) xD)


kyss&smek, säng lek.. <3


Kommentarer
Postat av: E

du gillade ju inte honom sa du ju? du gillade EDWARD :P?

2009-08-15 @ 13:45:30
Postat av: ellen

och det är inte JAG som hetsar upp mig över att han strulat med nån tjej, jag menar vad förväntar du dig? jag tror inte att han av alla människor är någon oskuld dirket^^ :P

2009-08-16 @ 02:37:06
Postat av: hanna

amen ändå, haha.. jag får ju ändå lite flipp xD det är ju fan nån tjejs kompis, och kompisen är svensk vilket betyder att han KANSKE har strulat med en svensk? :p

2009-08-22 @ 21:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0