avundsjuk

blää, jag är så avundsjuk på allt och alla just nu. alla har någonting som är bättre än mej som jag vill ha, inte bra hanna! man ska vara glad för andras skull, men det är inte så lätt när man så gärna vill ha det själv. typ som xxxx xxxxxxxx eller xxxxx xxxxxxx, iof är inte det så seriöst tänkande, men lixom visst är det såhär- kan man inte få nått man väldigt gärna vill ha vill man ju hellre att ingen har det än att vissa har det? typ som dyra snygga väskor, sånna som jag bara kan drömma om, men som vissa köper flera i veckan.. livet är inte rättvist och inte lätt heller för den delen, men det va det iochförsig ingen som lovade heller (?)



jag vill inte vara en liten skit, vill vara stor nununu !

Kommentarer
Postat av: E

hur fan hänger inlägget ihop med bilden?? :P

2009-12-23 @ 12:32:50
Postat av: Anonym

lite komplicerat att förklara, haha :)

2009-12-23 @ 22:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0