baaaad girl..

haha, så igårkväll gick jag ner till ellen.. ofc. gick vi till  macken och köpte en liten after eight att dela på, mohahah! tiockisar.. iallafall så gick vi hem och kollade på Paranormal Activity som enligt ellen ska vara "en utan historiens läskigaste filmer" - den var typ inte läskig någonstans.. snarare lame! haha, iof så pallade vi inte kolla klart på filmen igår kväll utan la oss, och kollade klart på den imorse. under dagen va vi på också på stinsen och ellen shoppade lite julklappar, men inte jag, som börjar få smått panik eftersom jag inte har några pengar alls och inte har köpt en enda julklapp !!! jag vet iallafall vad pappa ska få i julklapp ;) wanna know?




seriöst- har ni sett hur mycket snö det har blivit?! det snöade typ två decimeter bara idag, helt galet! det blir iallafall snö på julafton (peppar peppar ta i trä!).. ingen jul utan snö!

 


Kommentarer
Postat av: avin

grejjen med paranormal är att man MÅSTE ha rätt sällskap o kolla under rätt tid o plats..det gjorde jag, shit som jag doooooooooog av skratt och även fick groooov hjärtattack

2009-12-21 @ 23:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0