barnfamilj

vad är nyår för er? fest med kompisar, kanske stor fest med familjen, fina klänningar, höga klackar och champagne? det är percis en sådan nyår jag nångång skulle vilja ha! en gång har vi varit hemma på nyår, då va vi hembjudna till några och hade precis en sådan fin nyår, som jag antagligen aldrig kommer glömma, haha!

 normalt så är vi alltid i fjällen. vi sitter där i det lilla vardagsrummet/köket i stugan min familj, mina kusiner och farmor och farfar och lyssnar på de jävla domkrykorna. dingdongdingdong från säkert 20 olika kyrkor och så är det nån gammal tant som sitter och säger "domkyrkan i uppsala" dingdongdingdong, "domkyrkan i växjö" dingdongdingdong. efter det ser man väl ett tiotal raketer eller någonting, sen går alla och lägger sig! wihu, party party.. undertiden får man väl oftast ett antal fylle samtal/sms från kompisar som har en lite roligare nyår en än själv.
iår te.x ska alla rig ettor hem till angelica eller mårten på nyår. alla utom jag och typ cissi som bor i norrland! nej, jag har pratat med mina päron och nästa år ska jag fan träffa kul folk på nyår, var det än blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0