censur

ajajaj, ígår blev jag rent ut sagt grundlurad.. har tagit bort inlägget nu men det va ett inlägg där det stod om lite saker som inte vissa får veta bland annat.. iallafall så fick jag grov panik igårkväll när jag såg att "Martin Karlsson" hade kommenterat "bra att skriva sånt på sin blogg.".. senare under kvällen fick jag iaf.  reda på att det inte va han utan erik som drev, haha, men fy fan vad rädd jag blev! nu har jag verkligen lärt mig en läxa och ska börja tänka lite på vad jag skriver. det är ju faktiskt en öppen blogg som precis vem som helst kan läsa, folk som ogillar mig, tränare, lärare, föräldrar, usama bin laden, haha! skänt åsido, men iallafall kanske det inte kommer lika mycket detaljer och sånt längre, som innan. eller aa, detaljerna försvann väl i stort sett när bloggen blev öppen, men iallafall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0