choklaaad

wihu! kom precis på att eftersom jag åker hem på fredag och jag är så sugen på min chokladkalender att jag offrar den så kan jag äta massa små bitar idag! precis vad jag behöver nu faktiskt, jag är verkligen super trött efter att ha sovit en timma i natt men jag måste verkligen lära mej lite kemi! jag som hade gett upp den kom på att det kanske inte är så smart.. bättre att plugga ihjäl sej så jag kan försvara mitt mvg lite, hehe- det kommer gå super! positivt tänkande är nog ungefär allt jag har.. och en snart tom chokladkalender,men det är mys!



det ska vara en sånhär gammal traditionell sak! även fast hello kitty kalendrarna va lite söta (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0