dags att duscha

nyss hemkommen från träningen och ska snart hoppa in i duschen med angelica, haha, det är så mycket roligare att duscha tsm ju! har fått asmånga frågor från folk som tror vi är lebbar eller nått för vi duschar tsm, men jag tänkte förklara en gång för alla att bara för jag säger att vi duschar tillsammans betyder inte det att vi bokstavligen står och trängs i duschen! det betyder att den ena te.x rakar benen medans den andra duschar- så, nu vet ni det och så slipper jag förklara det igen! :)

träningen idag då, jo den gick faktiskt helt okej.. känner att jag börjar komma tillbaka litegranna till min vanliga form, haha. iallafall så tränade jag hela träningen idag, vi tränade separat a och b laget- så mycket roligare tycker jag! vi ska iaf. fortsätta göra det nu för att spela ihop lagen och så, det är ju viktig match i helgen! avgörande mot falköping om vi eller de går vidare till allsvenskan, kom och heja, det behövs! 

imorgon och på onsdag är det dags för testerna som vi gör en gång varje termin, ser inte fram emot det asså! blandannat så kollar vi spänst, brutalbänk, man får hoppa lite olika grejer och springa mm. jobbigt värre! men det värsta är nästan att man verkligen jämförs med alla andra så konkret! jag vet att jag inte är starkast och snabbast, men de är lite jobbigt att få det berräftat om och om igen..



sån här dusch skulle man ha!



nu kom ange in så det är dags att hoppa in i duschen, hojj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0