mys som faaen

tjäääänare, sjukt sämst uppdatering här asså! men jag har varit lite upptagen/irriterad/stressad/trött/pluggtvungen, hah! så det är en del som har kommit emellan :) iallfall så tycker jag det är super kul att jag har fått ganska många fler läsare nu när bloggen är öppen, och det är ju inte helt fel! förövrigt så åker jag hem till Sollentuna på fredag för att fira jul, ska antagligen träffa ellen och så men även kanske lite äldre vänner som jag inte har träffat på ett bra tag!

förövrigt så har snön lagt sig här i falköping och man halvt fryser ihjäl varje gång man öppnar en dörr eller ett fönster, haha! men det är mysigt med snö, så länge man sitter inne iallafall :)



mihi, kanske inte riktigt är såhär mycket snö, men det lär det ju iaf vara i fjällen under nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0