julklappar



kom nyss (haha, för typ två timmar sen) från sollentuna centrum efter att ha kollat runt lite där. egentligen skulle jag köpa julklappar men mitt bankkort är borta och jag har inga kontanter så några julklappar blev det inte.. men jag kollade runt på lite saker till mej själv, haha (a).. gick bland annat in på hm och gina för första gången i sollentuna centrum sedan det byggdes om. och jag måste erkänna att jag verkligen inte gillade någon utav butikerna speciellt mycket. men en butik som jag faktiskt hittade en del fina saker i var faktiskt på vila, men jag är inte speciellt säker på någon av sakerna, utom ett par sjuktgaletsköna leggings som jag bara måste få! nej, imorgon blir det stinsen ist. och så lägger jag undan lite stuff, tycker alltid man hittar grejer på stinsen. dock gillar jag inte H&M där heller, den bästa är en utan de alla i stan, kommer inte ihåg vilken, haha! (a)


sollentuna hade fixat en stor och fin julgran och dessutom nån skit stor skärm (43 meter bred har jag för mej) där man skulle kunna se på något julspel eller nått sånt där.. btw, så kommer filip och fredrik till sollentuna för att prata om sin bok vid tolv imorgon.. kanske kunde vara lite kul och titta in på vägen till stinsen :)? iallafall så måste jag hoppa in i duschen nu, kände mig superofräch idag och jag ska träffa eller sen.. dessutom kommer moster irene hem till oss snart som "barnvakt/sällskap (?)" eftersom mamma och pappa ska bo på hotell i stan och spendera två hela dyng och shoppa massa julklappar till oss! ;) haha, eller aa, det får vi väl hoppas på iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0