erik

score, erik vann! haha, som jag ville :) men alla måste ju erkänna att han va lätt bäst! iallafall så sitter jag framför datan nu med småpanik över söndag.. vad ska jag ha på mej?! seriöst, haha, jag får flipp.. har ingen aning om vilka kläder det blir, och ännu mindre vilka skor?! HJÄÄÄLP MEJ NU!



några tycker jag ska satsa på typ samma som när jag och josefin va på hardrock café, men seriöst, vad ska jag ha för skor då? jag kan ju int eha samma som då, då kommer jag vara två meter längre än alla andra!


Kommentarer
Postat av: josefinedholm

ja vafan! satsa på samma som då! skitsnyggt, ch skit i att du är längre än alla andra :O who cares :D? <3

2009-12-12 @ 01:51:16
URL: http://josefinedholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

japp, tror jag satsar på samma kläder.. men jag vetefan vad jag ska ha för skor :s jag är redan skit mkt längre än alla här ! :S <3

2009-12-12 @ 21:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0