felååt

fail på mej! jag måste börja uppdatera mer, haha, förlåt, känner att jag har börjat suga ganska hårt på det! men nej ni, imorgon ska jag allt försöka.. dessutom ska jag försöka hinna fixa min mobil så jag kan mmsa med den, isåfall så kan jag ju iallafall mobilblogga litegrann i fjällen! vi har inget internet på det där skit stället, tänk, inte ens en tv.. det är lite jobbigt, men samtidigt har jag börjat hålla med mina föräldrar och alla andra vuxna om att det faktiskt är ganska skönt oxå. men seriöst, hellre bor jag ändå i en stor flashig stuga med massa tv apparater, kul folk, grymma datorer, INTERNET (!!!)..


haha, den här bilden är så typiskt grövelsjön (kom upp när jag googlade det), massa snö, en liten gammal stuga (?), träd och sen långt bort massa fjäll.. kul ställe asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0