fröken trött är glad

yes, jag är faktiskt glad idag! gjorde inga tester men jag spelade båda timmarna boll. första timman gick sjukt bra! jag va super taggad, haha, såå härligt att känna att jag är påväg tillbaka lite granna.. andra timman va jag supertrött i huvudet så jag va lite seg, men de gick helt okej då också med tanke på att jag inte har tränat mycket alls!

imorgon börjar vi vid elva, super skönt! och eftersom jag är såpass trött som jag är så ska jag ta och hoppa in i duschen och sen gå och lägga mej och verkligen sova ut, sen pluggar jag imorgon bitti! :) brukar säga de sen blir det inte så, hehe, men den här gången ska det faktiska bli någonting gjort imorgon!



sjukt längesen- typ precis när vi börja spela 6-manna. kommer ihåg att jag va fett stolt över den  här bilden, hehehe (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0