idolfinal?

min kusin fyllde år för ett tag sedan och fick då biljetter till idol finalen av vår familj, alltså ska vi gå och kolla på den- om jag kan komma hem! det är ju inte säkert med tanke på att mitt lag har match, men eftersom jag är skadad så spelar jag ju inte, dock behövs jag för att funktionera och skriva protokoll och sånt istället.. men det vore super kul att gå och kolla på finalen tycker jag! då kanske jag kan träffa emma en snabbis och hon verkar ju "känna" rabih och reza, så det vore ju lite kul att kanske få träffa dem.. hehe (a) men rabih är ju så söt, jag är verkligen svag för blattar- det vet ju ni som kände mej under "ringen" perioden, hahaha! jag va dödskär i Roni.. förövrigt så hittade jag honom på facebook för ett par dagar och det va super kul att prata  med honom igen, helt sjukt vad han har blivit stor, känns wierd att säga det eftersom man oftast säger så om småbarn, men han är fan 19 (?) nu..







söttsöttsött !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0